20090926

dzień pouczający bardzo


Rodzinna wiksa trwająca całe 2 godziny [po to sprzątałam nie ruszane od miesiąca kupki ubrań rozmieszczone w kilku strategicznych miejscach mego pokoju...] przyniosła mi kilka niesamowicie ciekawych sentencji, mianowicie:
- słowo 'łazanki' nie pochodzi od 'lasagne'
- ...ale to nie szkodzi, bo i tak nie mogę ich jeść, gdyż są dla mnie za tłuste [dzięki dziadek:*]
- po moim pokoju widać, że lubię zombie [?:O]
- mam fragment włosów, który DO NICZEGO MI NIE PASUJE
- tatuaże są obleśne
- jeden z moich kotów nie istnieje
- jestem przeziębiona [ja to wiedziałam od kilku dni, ale osoba, z którą mieszkam pod jednym dachem - nie].
Błogosławionym niech będzie Sven, który przyjmie mnie do siebie na noc i wyświetli mi kilkanaście odcinków 'Przyjaciół'. Co prawda potem dostanę depresji, gdyż to ostatnia seria, przez miesiąc nie będę mogła się pozbierać, urosną mi 10ciocentymetrowe odrosty, wypadną wszystkie zęby, a najbliżsi przyjaciele z rezygnacją opuszczą mnie w chwili apogeum smutku, zajdę w ciążę sama ze sobą a moje dziecko urodzi się z nierozwiniętym płodem bliźniaka przyczepionym do lewej stopy ale hej - będę wiedziała, że obejrzałam cały serial, ostatnio udało mi się to z serią złożoną z 7 półgodzinnych odcinków!
Dla wytrwałych czytelników zdjęcie Karzełka:

3 komentarze:

  1. wow piękna apokaliptyczna wizja nieee sveeen nie rób tegoooo! :O
    btw, jak to nie są od lasagne o.O heloł byłam tego pewna ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. no cóż, słownik języków obcych pwn wyraźnie zaznacza iż słowo łazanki jest zaciągnięte z języka włoskiego. portal wiedzy onetu [tak, wiem,przebojowe źródło] podaje wręcz wprost ze pochodzi ono od lasagne. zweryfikuj więc dokładnie tezę tę :< tak czy śmak są dla Ciebie za tłuste :* przebojowe winogrona w fbl makro stylu 8)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi rosnie zabek ( bo ja mam jeszcze mleczaki ) pozdrawiam svena pozdrawiam pszcz i do zo na urkach tamaryny bialoczubej : * kc

    OdpowiedzUsuń

.